Vrátenie tovaru
Ako postupovať v prípade vrátenia nepotlačeného produktu?
Nepotlačený produkt je možné bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od doručenia. Pred tým, než nepotlačený produkt bude vrátený späť k nám, je potrebné kontaktovať naše zákaznícke oddelenie prostredníctvom kontaktného formulára.
Je možné potlačený produkt vrátiť?
Shirtinator nie je klasický zásielkový obchod. Každý produkt, ktorý si zákazník sám navrhne a vytvorí, je vyrobený jednoznačne na mieru pre zákazníka a tým pádom je to unikát. Tento špeciálne vytvorený produkt nemôžeme jednoducho predať inému zákazníkovi. Keďže produkty, na ktorých je vlastný text, motív alebo fotka zákazníka, nie je možné vrátiť, prosíme našich zákazníkov, aby si pred objednaním dobre zvážili veľkosť, strih, farbu atď. V prípade problémov, či špecifickej prosby sa obráťte na naše zákaznícke oddelenie prostredníctvom kontaktného formulára.
Aby sme predišli nedorozumeniam pri výbere motívov a textov, je dôležité skontrolovať potvrdenie o objednávke hneď ako ho zákazník dostane na e-mail.
Čo je potrebné urobiť v prípade nespokojnosti s produktom?
Ak zákazník dostal poškodenú či chybne vyhotovenú zásielku, je potrebné nás v prvom rade kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.
Dôležité údaje, ktoré je potrebné uviesť:
- číslo objednávky
- poslať fotku chyby, poškodenia alebo rozmeru produktu
- napísať stručný popis sťažnosti
Po posúdení všetkých priložených informácií, ak uznáme pochybenie na našej strane, samozrejme obratom a bezplatne vyrobíme a doručíme nový produkt .
Ako sa dá predísť reklamácii?
- Pred výberom veľkosti si pozri tabuľku veľkostí pre každý produkt.
- Skontroluj si potvrdenie objednávky (fakturačná a dodacia adresa, produkt, množstvo, velkosť...atď.).
- Pri veľkých objednávkach odporúčame nechať si vyhotoviť vzorku.
- Plánuj dostatok času na výrobu a dodávku objednávky. Vyrábame totiž individuálne produkty podľa želania, ktoré nie sú na sklade.
- Ak potrebuješ objednávku v čo najkratšom čase, môžeš využiť našu expresnú službu